Buro Bezwaar en Beroep luistert eerst naar het probleem dat je wilt oplossen. We krijgen dan een goed beeld bij het probleem dat je wilt oplossen. Buro Bezwaar en Beroep stelt ook vragen die gezien vanuit de wet belangrijk zijn. We willen graag de afwijzingsgrond weten en als je bijvoorbeeld stukken te laat hebt ingeleverd vragen we of de gemeente jou een hersteltermijn heeft geboden. Soms is een bezwaartermijn verstreken en dan is het bijvoorbeeld belangrijk om te weten of er een bezwaarclausule in de brief stond.
Op basis van jouw verhaal en de juridische omstandigheden ontvang je een eerste indicatie van de mogelijke oplossing. Soms wil Buro Bezwaar en Beroep eerst nog wat specifieke wetgeving raadplegen. In dat geval bellen we je dezelfde of volgende dag terug. Wanneer we kans maken om de zaak te winnen dan kan Buro Bezwaar en Beroep voor je belangen opkomen. We starten dan met jouw toestemming de juridische procedure.
Na ondertekening van de machtiging gaat Buro Bezwaar en Beroep aan het werk. We vragen de stukken op, dienen de gronden in en gaan naar de hoorzitting. Afhankelijk van de zaak is het verstandig om zelf ook mee te gaan naar de hoorzitting. We bespreken dit samen zodat je daarin een goede keuze kan maken.
Buro Bezwaar en Beroep verstrekt gratis informatie via de website. Persoonlijk advies is helaas niet beschikbaar.
| Privacy | Disclaimer |